Så starter festen

March 6, 2006

Jep, så skal jeg lære Macintosh at kende. På godt og ondt. I gamle dage så jeg MacOS som lidt af en træls ting at danse med (lidt som Windows 3.1 i sin tid), men med OSX er der kommet helt andre boller på suppen. Et strømlinet system baseret på en ægte multithreaded kerne. Der er lidt for megen eye candy (øjeslik?) for min smag. Men det er åbenbart det, ungerne vil have i dag.

Jeg har skrevet lidt om mit udgangspunkt for at skrive denne blog på min About side, som du finder ovre til højre under Pages.

One Response to “Så starter festen”

  1. idontgetitbutiwill Says:

    Så mangler jeg blot at teste, om kommentarfunktionen virker. Det gør den. Fedt!


Leave a Reply

